• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,96%38 392,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,96%38 392,03
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,11
  • 01.02.16, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes võitis kasutajasõbraliku e-poe tiitli?

28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbraliku e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.
Best Marketing International juht Hando Sinisalu ja Rahva Raamatu e-äri müügi- ja arendusjuht Toomas Aasmäe andsid parimatele auhinna.
  • Best Marketing International juht Hando Sinisalu ja Rahva Raamatu e-äri müügi- ja arendusjuht Toomas Aasmäe andsid parimatele auhinna. Foto: Maarit Eerme
Kasutajasõbralik e-pood valiti Eesti e-kaubanduse liidu liikmete hulgast ning žürii analüüsis finaali pääsenud 34 e-kauplust kaheksa kriteeriumi alusel. Vaata, kes olid finaalis SIIT.
E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti) Üldine disainÜldine kasutusmugavus/loogikaKättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgusKlienditeenindus telefoni/chat'i/e-posti teel, vastamise kiirusToodete esitlemise kvaliteet (fotod, eri vaated jne)Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju välju on vaja täita jne)Veebipoe kasutamise kiirus
Lisaks tehti igast finaali pääsenud e-poes testost, mis hiljem tagastati.
Kõige kasutajasõbralikumaks e-poeks kuulutati Rahva Raamat.
Vaata Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, kes on kümne kategooria kasutajasõbralikumad e-kauplused, ning põhjendust, mis nende e-poodide juures oli head.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele