28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbraliku e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.
- Best Marketing International juht Hando Sinisalu ja Rahva Raamatu e-äri müügi- ja arendusjuht Toomas Aasmäe andsid parimatele auhinna. Foto: Maarit Eerme
Kasutajasõbralik e-pood valiti Eesti e-kaubanduse liidu liikmete hulgast ning žürii analüüsis finaali pääsenud 34 e-kauplust kaheksa kriteeriumi alusel. Vaata, kes olid finaalis
SIIT.E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti) Üldine disainÜldine kasutusmugavus/loogikaKättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgusKlienditeenindus telefoni/chat'i/e-posti teel, vastamise kiirusToodete esitlemise kvaliteet (fotod, eri vaated jne)Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju välju on vaja täita jne)Veebipoe kasutamise kiirus
Lisaks tehti igast finaali pääsenud e-poes testost, mis hiljem tagastati.
Kõige kasutajasõbralikumaks e-poeks kuulutati Rahva Raamat.
Vaata
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, kes on kümne kategooria kasutajasõbralikumad e-kauplused, ning põhjendust, mis nende e-poodide juures oli head.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.